نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

پروردگار مهربانم

پروردگارا مرا به سمت خیرترینها هدایت کن .پروردگارا کمکم کن هر گامی که بر می دارم ، هر سخنی که بر زبانم جاری می شود، هر اندیشه ای که از ذهنم می گذرد و هر تصمیمی که می گیرم و هر رفتاری که با دیگران می کنم تنها و تنها در جهت خیر باشد. پروردگارا کمکم کن تا خوب خوب خوب باشم مثل تو

از هیچ چیزی واهمه نداشته باش زیرا هرگونه تلاش دوباره ، شکستهای پیشین را تبدیل به درس کرده و گناهان نیز صورت تجربه به خود می گیرند.             "کاترین تینگ لی"

جسارت

آنچه را می توانی یا می اندیشی که می توانی آغاز کن. در جسارت نبوغ،قدرت، سحر و جادو نهفته است. "گوته"

یک جمله

چارلی چاپلین می گه :  

 

"آخر هر چیزی خوب میشه ،اگه خوب نشد بدون هنوز آخرش نشده...!"

پروردگار من

پروردگارا من ایمان دارم که تو در لحظه لحظه زندگیم حضور داری وآنی مرا به حال خود وانمیگذاری.

پروردگارا من ایمان دارم که تو همیشه و در همه حال کمکم میکنی .

پروردگارا من ایمان دارم که تو بهترینها را برای من رقم می زنی .

پروردگارا من ایمان دارم که تو مرا به سوی انتخاب خیرترینها هدایت می کنی چون تویی که خیر را می دانی،چون تو به من از خودم نزدیکتری و تو را مرا بهتر از خودم می شناسی و تو بهتر از من میدانی که چه در درونم می گذردو به دنبال چه هستم

پروردگارا من به تو ایمان دارم ....

پریشانی

پریشان افکاری من از پریشان مطلب گذاشتنم کاملا مشهوده . نمیدونم شاید شما هم این حس را تجربه کرده باشین وقتی انسان در آستانه گرفتن یک تصمیم بزرگ است دچار پریشانی میشه یه روز حالش خوبه یه روز حالش بده یه روز حسای خوب داره یه روز حسای بد .یه روز فکر می کنه حتما درست تصمیم می گیره یه روز فکر می کنه نکنه تصمیم اشتباهی بگیره، نکنه فلان جور بشه ، نکنه بهمان جور بشه و هزاران اما و اگر دیگه . خلاصه اینکه رویهمرفته خیلی پریشونم . از همه شما دوستای عزیز می خوام بیاید دعا کنیم که هر وقت تو چنین موقعیتی قرار گرفتیم خدا بهمون کمک کنه درستترین تصمیم را بگیریم.