نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

پروردگار من

پروردگارا من ایمان دارم که تو در لحظه لحظه زندگیم حضور داری وآنی مرا به حال خود وانمیگذاری.

پروردگارا من ایمان دارم که تو همیشه و در همه حال کمکم میکنی .

پروردگارا من ایمان دارم که تو بهترینها را برای من رقم می زنی .

پروردگارا من ایمان دارم که تو مرا به سوی انتخاب خیرترینها هدایت می کنی چون تویی که خیر را می دانی،چون تو به من از خودم نزدیکتری و تو را مرا بهتر از خودم می شناسی و تو بهتر از من میدانی که چه در درونم می گذردو به دنبال چه هستم

پروردگارا من به تو ایمان دارم ....

نظرات 1 + ارسال نظر
دهان پاره چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.dahanpare.blogsky.com

همیشه در پناه حق باشید
وبلاگ خوبی دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد