نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

پناهم ده

پناهم ده

خداوندا به چنگ نفس نافرمان گرفتارم  

چون آهویی که افتد بی خبر در دام صیادی

دلم چون گور تاریکی است، از آن برنمی خیزد 

 نه شور و نغمه ای، نه آه جانسوزی، نه فریادی

خدایا آنچنان در عالم تسلیم خشنودم  

که با درد تو،درمان با غمت، شادی نمی خواهم

الهی! جذبه عشق تو را خواهم که می دانم به هر  

عشقی که جز عشق تو رو کردم مجازی بود

چو طفلان در پی در رفتنم و اکنون پشیمانم  

که هر دلبستگی غیر از تو در من بود ، بازی بود ... 

پناهم ده که از دلبستگی های جهان 

تنها تو را خواهم، تو را خواهم، تو را خواهم ...... 

 

 

 

یا رب از عرفان مرا پیمانه ای سرشار ده

چشم بینا ، جان آگاه و دل بیدار ده

هر سر موی حواس من به راهی می رود

این پریشان سیر را در بزم وحدت بار ده

مدتی گفتار بی کردارکردی مرحمت

روزگاری هم به من کردار بی گفتار ده

در دل تنگم ز داغ عشق ، شمعی برفروز

خانه تن را چراغی از دل بیدار ده

                                 "صائب تبریزی"

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ق.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

www.glseek.com/box.html

پیر خطا پوش سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

تو که ناخوانده ای علم سمــاوات
تـــو که نابرده ای ره در خـرابات

تو که ســـود و زیان خود ندانـی
بیــاران کی رسی هیهات هـیهات

ایضاْ جوینده یابنده است.

خطا نیز بر قلم صنع نرفته است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد