نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

نسیم صبا

اشعار متون زیبا دست نوشته

دوست داشتن.....

به نام خدای مهر 

 دوست داشتن ....... 

زمانی می توانی بگویی دوستش دارم  که نه تنها مهربانیش ، لطفش ، شادیش ، زیباییش ، حسنش ، گرمیش  بلکه خشمش ، بی مهریش ، عیبهایش ، غمش ، دلتنگیش و سردیش را نیز دوست بداری.

زمانی می توانی بگوئی دوستش دارم که بی آنکه بخواهد انجام دهی ، بی آنکه بگوید بدانی ، بی آنکه باشد حضورش را احساس کنی .

زمانی می توانی بگوئی دوستش دارم که وقتی نیست ، باشد و وقتی هست تو نباشی

وقتی می گوید سراپا گوش شوی ، سراپا نیاز شوی ، سراپا خواهش شوی....

دوست داشتن یعنی برای هم زندگی کردن نه با هم زندگی کردن.

در دوست داشتن یگانگی لازم نیست، و رسیدن مهم نیست ، "خود" مهم نیست هر چه هست فقط اوست. بودنش ، آرامشش ، خوشبختیش ، شادیش ، پیروزیش نهایت آرزوی توست.

هرگاه او را همان گونه که هست دوست داشتی نه آن گونه که تو می خواهی باشد و هرگاه خود را شکستی و از خود به خاطر او گذشتی بدان که به رمز دوست داشتن دست یافته ای ، 

و آنگاه دیگر آنچه که دوستش می داشتی مهم نیست ، مهم خود دوست داشتن است و بس..... 

 

آرزو می کنم که همچون چشمه ای باشیم سرشار از محبت ، عشق ، مهر ، پاکی و صفا که بی آنکه از ما بخواهند هدیه کنیم تمامی آن عشقی را که در وجودمان به ودیعه نهاده شده است.  

و آرزو می کنم که همه ما دوست داشتن و دوست داشته شدن را به معنی واقعی کلمه تجربه کنیم . 

 

ترا چون نسیم صبا دوست دارم
ترا چون حدیث وفا دوست دارم
چو حل گشته ام در وجود تو با خون
ترا از من و ما ، جدا دوست دارم
دلم را کسی جز تو کی می شناسد
ترا ای بدرد آشنا ، دوست دارم
چو بیمار جان بر لبم از جدایی
گل بوسه را چون دوا ، دوست دارم
بلای وجودی ، مرا مبتلا کن
ز هستی گذشتم ، بلا دوست دارم
مگیر از سرم سایه شهپرت را
ترا همچو فر هما دوست دارم
بشبهای تاریک و تلخ جدایی
خیال ترا چون دعا دوست دارم
قسم بر دوچشمان غم ریز مستت
ترا من بقدر خدا دوست دارم 

 

روز عشق و دوستی بر پیروانش مبارک باد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گمنام شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://gomnam.blogsky.com/

سلام
ولنتاین مبارک باشه !
خیلی زیبا بود

وبلاگه منم ببینید لطفاً

blumorgh دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ

سلام خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد